سفارش ساخت لوگو
سفارش لوگو
در ذهن اکثر مردم درباره لوگو این است که چه فایده ای دارد؟
آیا کمکی به کسب و کار میکند؟
شاید این را شنیده باشید که لوگو شما هویتی از شما را ارائه می کند.
فرض بر اینکه شما برای اول با فردی قرار دارید در نگاه اول چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟
درست است، ظاهر اولین برداشت شما از یک فرد است و در ذهن شما یک شخصیتی ایجاد
می کند.حالا در نظر بگیرید شما محصول یا خدماتی را می خواهید ارائه دهید اولین چیزی که
مشتری از شما می بیند لوگو یا برندتان است. ممکن است برای مشتری مورد پسند و برای
مشتری دیگری این چنین نباشد. شما با سفارش ساخت لوگو می توانید توجه مخاطب را به محصول
یا خدماتتان جلب کنید.
لوگو چیست؟
لوگو یک کلمه یونانی است که به معنای منقوش کردن است، یکی از زیر شاخه های رشته
گرافیک لوگو است. در زبان فارسی کلمه لوگو با اسم های دیگری مانند: نشان تجاری، مارک،
آرم و نشانه شناخته می شوند، لوگو به عنوان یکی از شاخه هایی از رشته گرافیک به عنوان
معرف هویت و شخصیت یک کسب و کار یا شرکت یا شخص و حرفه ای شناخته می شود.
بنابراین برای اینکه باعث ارزش و اعتبار شرکت خود شوید باید در قدم اول باید سفارش ساخت لوگو
حرفه ای دهید.
همانطور که گفتیم قیمت سفارش ساخت لوگو بستگی به موارد بسیاری دارد.کمترین تعرفه طراحی لوگو که در بازار وجود دارد در سایت های طراحی لوگو آنلاین انجام می شود.این سایت ها به صورت قالب
های آماده طراحی لوگو با امکان ویرایش محدود در اختیار مردم قرار می دهند و کاربران با پرداخت
هزینه آن می توانند ویرایشی را در لوگو ایجاد کنند.
افراد آماتوری هم هستند که دانش و مهارت محدودی در زمینه طراحی لوگو دارند با همکاری
یکسری افراد دیگر با هزینه پایین طراحی را انجام می دهند، این افراد با استفاده از سایت های
دارای قالب آماده و سایر سایت های ارائه کننده قالب لوگو مجانی و یا لوگوهای از قبل طراحی
شده با کمی تغییر یک لوگو برای شما طراحی می کنند. مشکلی که در مورد طراحی است
این است که ممکن است که افراد دیگری هم از قالب آماده لوگویی که شما استفاده کردید،
استفاده کند.
افراد نیمه حرفه ای تقریبا از قالب های آماده و کمی خلاقیت و ایده پردازی لوگوی شما را طراحی
میکنند. این افراد نسبت به افراد آماتور وقت بیشتری برای طراحی می گذارند و حداقل از ایده ها
و کمی خلاقیت استفاده می کنند، اما این افراد با برگرفتن از دیگر طرح ها روند طراحی را پیش
می برند و طرح های آنها معمولا از ضعف برخوردار است، تعرفه طراحی لوگو این گروه نسبت به
افراد آماتور کمی بیشتر است.
گروه های نیمه ماهر به دلیل دانش محدودی که در زمینه طراحی لوگو دارند نمی توانند لوگویی
برازنده برند شما طراحی کنند.این گروه ها در طراحی لوگو از طرح های نیمه آماده و هم فکری
جمعی طراحی لوگو را انجام می دهند و نرخ طراحی لوگو آنها نسبتا بالاتر است. لازم به ذکر است
که یک لوگوی خوب لوگویی است که هم دارای اصول مهندسی باشد تا علاوه بر زیبایی بتواند در
حرفه تبلیغاتی هم استفاده بشود.
شرکت های تبلیغاتی هم هستند که از گرافیست ها و طراحان حرفه ای تر برای طراحی لوگو
استفاده می کنند و این نوع شرکت ها تا حدود زیادی اصول کار طراحی لوگو را می دانند و می توان
گفت گزینه مورد اعتمادتری برای طراحی لوگو از این جهت هستند. این گروه قیمت طراحی لوگوی
بالاتری از چهار گروه قبلی دارند و کیفیت، زیبایی و خلاقیت بیشتری در طراحی آنها دیده می شود.
مورد بعدی در طراحی لوگو آژانس های تبلیغاتی هستند که دید بازتری برای طراحی لوگو دارند
و از طرف دیگر از خلاقیت و ذهن طراحان خود کاملا استفاده می کنند. بنابراین اگر شما دید بلند
پروازانه تری دارید می توانید از این طراحان کمک بگیرید.
به علت خلاقیت بیشتر، زمان و مدتی که روی این کار گذاشته می شود ، قیمت طراحی لوگو
نسبت به موارد گفته شده بالاتر است.
در آخر اشخاص خالق برند های دنیا و طراحان فوق حرفه ای هستند که این افراد کاملا دید بصری
در زمینه طراحی لوگو دارند و همچنین تیم خلاق و پویا در زمینه طراحی لوگو در کنار خود دارند.
این آژانس ها با خلاقیت و ابداع ایده های نوین لوگویی را برای مجموعه تان طراحی می کنند.
منبع : سه سوت وب